چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

عکس زنان لخت اسرائیلی


[​IMG]
  
عکس لخت سربازان زن اسرائیلی…! اینجا چه خبر است!



عکس لخت 

[​IMG]

گروهی از سربازان زن اسرائیلی پس از آن که هفته گذشته به خاطر انتشار تصاویری نیمه برهنه از خود در شبکه اجتماعی فیس بوک جریمه شده بودند، بار دیگر اقدام به انتشار تصاویری مشابه از خود در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند. …

یکی از این تصاویر منتشره نشان می‌دهد که سربازان زن اسرائیلی یونیفورم های خود را از تن در آورده و با لباس زیر در تصویر مشخص هستند.در تصویری دیگر پنج سرباز زن اسرائیلی در جایی که به نظر یکی از اتاق های پادگان می‌باشد، تنها کلاه و تجهیزات رزمی اندکی به تن دارند.

[​IMG]

[​IMG]

وب سایت خبری والا اسرائیل گزارش داد این سربازان زن اسرائیلی به تازگی به ارتش پیوسته‌اند و در پایگاهی نظامی در جنوب اسرائیل مستقر هستند.مقامات ارتش رژیم اسرائیل گفتند این سربازان زن به خاطر انتشار این تصاویر نیمه برهنه، تنبیه خواهند شد.

[​IMG]

ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: «افسران ارشد این سربازان را به محض دیدن این تصاویر، تنبیه کرده‌اند.» این بیانیه به جزییات بیشتری درباره هویت این سربازان زن اسرائیلی و یا جزییاتی درباره تنبیه آنان اشاره ای نکرده است.در سال های گذشته ارتش اسرائیل بارها به خاطر انتشار پست ها و تصاویر نامناسب سربازان خود در شبکه های اجتماعی، شماری از سربازان را تنبیه کرده است.
اوایل امسال یک سرباز اسرائیلی به خاطر انتشار تصاویر برهنه از خود با یک اسلحه و همچنین انتشار اظهار نظرهای ضد فلسطینیی در شبکه اجتماعی توویتر خود، مورد انتقاد قرار گرفت.

[​IMG]

در فیلم ویدئویی که در سال ۲۰۱۰ در یوتیوب منتشر شد، تصاویری از یک سرباز مرد اسرائیلی به چشم می خورد که هنگام رقصیدن به دور یک زن فلسطینی که چشمانش بسته است، فیلم برداری شده بود.این تصاویر پس از آن منتشر شد که تصاویری از یک سرباز زن اسرائیلی در حال خودنمایی مقابل زندانیان فلسطینی در اوایل آن سال منتشر شده بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.