چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس زیبا 93 sms ziba 93

 

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93

مقصد مهم نیست مسیر هم مهم نیست
حتی خود سفر هم چندان مهم نیست
همسفر خیلی مهمه


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93


زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم
معلوم شد که مدتی است
صدای خدا را آنگاه که در
طول روز با من سخن می گوید را
نمی شنوم.......!
  

اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93

عیب کار اینجاست که من
"آنچه هستم" را با "آنچه باید باشم"
اشتباه می کنم.....

خیال میکنم
آنچه باید باشم هستم
در حالیکه
آنچه هستم نباید باشم......

  

اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93


اگر ببخشم کوچک می شوم...
با گذشت کردن کسی کوچک می شد
خدا اینقدر بزرگ نبود........


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93


"آرامش"محصول فکر کردن نیست!
"آرامش" محصول فکر نکردن به انبوه
مشکلاتی است که ارزش فکر کردن ندارند.....


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93


زندگی ابدی نیست که
هر روز مهربان بودنت را
به فردا می اندازی........
پس مهربان باش..........


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93


وقتی گذشته تان
با شما تماس می گیرد
جوابش را ندهید...
چون حرف تازه ای برای گفتن ندارد.........


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93


وقتی همه چیز روبراه است که
امیدواری معنا ندارد...

"امید" زمانی ارزشمند است که همه چیز
در بدترین شرا
یط است.....


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93


هیچ وقت ناامید نشو.....
بویژه در اوج تاریکی و تنهایی و تلخی.........


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93


مثل سربازی پیاده
راه افتاده و فکر میکنم
اگر به تو برسم وزیر میشوم


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.