چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه زیبا سری10


اس ام اس عاشقانه زیبا

.

نکند فکر کنی دردل من مهر تو نیست،”گوش کن”نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست..

.

مهر دوستان در خاطرم یادیست/ اگرچه فاصله بسیار/ ارادت همچنان باقیست…

.

این قدر خیال های بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف
در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر، بیا دلم را بشکاف

.

زندگی مثل بهاره
هم با حاله هم بیحاله
باتوبودن عندحاله
بی توبودن ضدحاله

.

از روزی که نامت ملکه ی ذهنم شده، احساس می کنم جمجمه ام با شکوه ترین امپراطوری دنیاست…

.

بی عشق زیستن را جز نیستی چه نام است
یعنی اگر نباشی کار دلم تمام است

.

  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<< 

  


اس ام اس عاشقانه زیبا

.

چه بر سر عشق آمد
که از افسانه ها رسید به صفحه حوادث روزنامه ها؟!

.

تو که با آینه و آب
رفاقت داری
بوی عطر صداقت داری
به اندازه ی یک گل سرخ
اصالت داری…

.

میدونی قشنگترین لحظه چه وقتیه؟وقتی بر میگردی یواشکی به عشقت نگاه کنی… ببینی که اونم داشته بهت نگاه میکرده.

.

سرخی چشم کبوتر اشک چشمان من است هرکجا عاشق بدیدی از رفیقان من است/گر خودت عاشق شدی از آتش دوزخ مترس من خودم عاشق شدم دوزخ گلستان من است.

.

با اینکه ازم دوری اما هروقت دستمو میزارم رو قلبم میبینم سرجاتی.

.

آنقدر رسم وفا مرده که ترسم روزی لیلی اگر زنده شود یادی ز مجنون نکند.

.

باران بهانه ای بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی…کاش نه کوچه انتهایی داشت و نه باران بند می آمد…

.

همیشه مثل ساحل آرام باش تا دیگران مثل دریا بی قرارت باشن

.

اس ام اس عاشقانه زیبا

.

گر تو گرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم/داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم.

.

شبی در شهر چشمانت فقط یک رهگذر بودم ندیده دل به تو دادم شدی سلطان معبودم.

.

در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …تا که هستی در خیالم…با خیالت زنده ام.

.

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته…
آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته…
زردی روی مرا ، نیک تماشا نما…
شمع وجود من از دوری تو کاسته…

.

دل صدچاک ما را تیغ ترحم بدرید…
دل ما را به همان قیمت ارزان بخرید…
دل من گرچه شکسته ، گوهری ناب شده…
عشق در قلب تو آن تحفه ی نایاب شده…

.

آب نریختـــــم که برگردی
آب ریختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پای توست …..از زنـــدگی ام…!

.

من که خدا نیستم ۱۰۰ بار اگه توبه شکستی باز آی
رفتی به سلامت

.

وقتی می گویی حالَــــــت چگونه است،
حالَــــــــم خوب می شود!!❤

.

اس ام اس عاشقانه زیبا

.

تو مرجانی تو درجانی,تو مروارید غلطانی,اگر قلبم صدف باشد میام آن تو پنهانی…!!!

.

به کسی که با توست
حسادت نمی کنم،
من آن قدر با تواَم
که نمی توانی
با کس دیگری باشی…

.

در دایره عشق اگرباران بلابارید،عاشق آن است که ازدایره بیرون نرود. . .

.

خاطره تنهامدرکى است که فراموشى رامحکوم میکند،
پس بمان درخاطرم.

.

سالهاست کوهستان دلم به حرمت رد پاهایت به برفهایش اجازه آب شدن نمیدهد…

.

چشمت به چشم ما و دلت پیش دیگریست
جای گلایه نیست! که این رسم دلبریست
هرکس گذشت از نظرت در دلت نشست
تنها گناه آینه ها زود باوریست….

.

از سخـ ـن چینان شنیـــ ـــدم آشنایتـــ نیستم
خاطراتتــ را بیـ ــاور تا بگویـ ـم کیستـ ـم

.

به یاد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقند و دور از هم عاشقترند…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.