چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه و تنهایی سری9


اس ام اس عاشقانه و تنهایی

.

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم
به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

.

من به هیچ دردی نمیخورم،این دردهاهستند که چپ وراست به من میخورند…

.

چه جمله عجیبی است دوستت دارم هرکس میگویدعاشق ترمی شود وهرکس میشنود بی تفاوت تر…

.

دوست داشتن …
همین که پای کسی به دنیایت باز می شود ،
پایت از این دنیا بریده می شود …

.

چراغ قرمز دلم را به خال لبت من سبز میکنم
تا فردا صبح که تو نیستی باز هم صبر میکنم
صبر میکنم و غصه دوریت را سر میکنم
تا بفهمم که امشب را چگونه سحر کنم….
شعری از: علی رمضان پور

.

اس ام اس عاشقانه و تنهایی

.

کسی به اشاره تورا نشانم میداد،
بیچاره نمیدانست تو نشان هر اشاره منی!..



  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<<

  


.

من آن بخت سپید خود که گم شد سالها از من / کنون در گوشه ی چشم سیاهی کرده ام پیدا

.

اگه مث یه پرنده روقلبم بشینی, قلبمو ازتپیدن میگیرم تا نپری…

.

خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین…
فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها…
هرگز تبرئه ای نیست…
آنکه را که چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد …

.

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی
به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی
نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی
به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی
نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی

.

دیدی آخر من را لمس کردی؟
ولی حیف ک سنگ قبرمن احساس ندارد!

.

لیلی ومجنون های عصرما
هردوهفته یکباربه هم میگن:خداحافظ برای همیشه

.

اس ام اس عاشقانه و تنهایی

.

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد …
از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکست و
از سادگی خیانت

.

روزی میرسد که برگ برنده ات دل میشود
ولی تو دیگر حاکم نیستی…

.

به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …
افسوس…

.

برای با او و اوو ها بودن چ بیطاقتی!!
اول
من را تمام کن

.

دلتنگی یعنی:دقیقه به دقیقه گوشیت و چک کنی و وانمود کنی که داری ساعتو میبینی..

.

به هوش بودم از اول، که دل به کس نسپارم / شمایـل تو بدیدم، نـه صبـر مانـد و نه هوشم

.

اس ام اس عاشقانه و تنهایی

.

اگر دیدی دلی تنها نشسته/ میان رنج و غم تنها نشسته/ نگو آن دل چرا تنها نشسته/ بدان که دوریت او را شکسته.

.

باز هم غبار دل،بازهم درد رفتن،مرا بس نیست زمین خوردن در گود وفا،مرا بس نیست بی گناهی در روز جزا

.

شنیدم از نگاهت راز دلت را،دیدم در چشمانت شوق رسیدن را،نفهمیدی کشیدم در ذهنم تصویر با تو بودن را،باور کردم از همان دیدار اول عاشق تو بودن را

.

اگه می دونسنتی قطره ی بارون هنگام جدا شدن از ابر چه حسی داشت !
اگه می دونستی یه بندر هنگام رفتن کشتی ها چقدر تنها میشد !
اگه می دونستی درخت کاج هنگام پر کشیدن پرنده ها چقدر غمگین می شد !
اگه می دونستی با رفتنت چه آتیشی به جونم کشیدی اینقدر راحت نمی گفتی : خداحافظ …

.

آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را “نامردی” میخوانند . . .

.

تو بردی…
همه هورا کشیدند
“تبریکــــــ”
حالا پایت را از روی خرده های قلبم بردار…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.