چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه جدید سری8

وقتی با مشتهایش قلبم را می شکست تمام فکرم این بود ک نکنه تیکه های شکسته ی قلبم دستش را ببرد

.

ماهی هم به ارزوی دیرینه اش رسید
پرواز
وچه چنگال تیزی داشت عقاب…

.

تو را درفنجان قهوه.تورا در لابه لای خطوط دستم جستجو میکنم
انزوای کدامین دعای ناخوانده نشسته ای
که هنوز پیدایت نکرده ام…

.

هر روز فاصله ها را طی میکنم برای دیدارت،نازنین هیچ وقت تنها نماندم با یادت

.

در زمستانی ترین فصل دلم پیدایت شد،تابه حال بهار را این چنین حس نکردم،تو که آمدی نمناک شد چشمانم ،نهراس اشک شوق دل میریزم

.

اس ام اس عاشقانه

.

بدترین روزها را در انتظار گذراندم،پس کی پا میگذاری در حریم این دل. .

.

دوباره عاشقی،دوباره راه افتادم به سویت،دوباره بهانه دل عاشقم شد نبودت

.

نیستی ببینی آتشی برپاست در دل،سوزاندن کار توست وماندن و اشک ریختن کار من

  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<< 

  



.

خیلی عذابه؛کسی که دوستش داری و عاشقشی دلت رو بدجور میشکنه اما هنوز وقتی یاد خاطرات خوبی که باهاش داشتی میفتی خنده رو لبات میاد،این چه عشقیه….

.

به نام قایقی که باامواج میجنگدتابه انتهای قلبم برسد.ازدوربرایت دسته گلی میفرستم بویش عطردوستی وپیغامش غم ودوری است!

.

تو را آرزو نخواهم کرد، هیچ وقت!
تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که
خودت بیایی، با دل خود، نه با آرزوی من

.

دید ما کوچه ی تنگیست که چرایش چشم است
چشم ما گوش
عقل ما حرف سر کوچه
سر بازار ، چشم ها را باید شست . . .

.

اس ام اس عاشقانه

.

سرخی چشم کبوتر دانی ک ز چیست ؟؟؟
نامه ام میبرد و بر درد دلم خون میگریست

.

کفرم را که در می آوری……. ایمانم به عشق بیشتر میشود…..

.

خدایا به که گویم ماجرای حسرت تنهایی خود را که دنیا درددل دارم ولی از بغض خاموشم.

.

هیچ هم برای خودش عالمی دارد….‏↳‏
وقتی همه هایت هیچ میشوند…آنوقت هیچ برایت یک دنیاست…

.

تو سکوت شب تنها شدم،اسیر قفس غمها شدم،امروز هم بی تو گذشت ،باز منتظر فردا شدم.

.

تاجدایی ها نباشد کس نداند قدریاران را کویرخشک میداند بهای قطره باران را…

.

همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه… واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه ‏داری و اشک میریزی برات اشک میریزه… برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه…عاشقه کسی ‏باش که دوستت داشته باشه

.

اس ام اس عاشقانه

.

سعدی شیرین سخن می سراید:دوست دارم که بپوشی،رخ همچون قمرت تا چو خورشید نبینند به هر بام و درت!جرم بیگانه نباشد، که تو خود صورت خویشگر در آیینه ببینی، برود دل ز بَرَت!بارها گفته ام این روی، به هر کس مَنُمایتا تامل نکند دیده ی هر بی بصرت

.

چه بی تابانه می خواهمت ای دوریت ازمون تلخ زنده بگوری .شاملو

.

خوار همیشه مواظب گلشه که اگه بهش دست بزنی خونتو میریزه همیشه خارتم گلم

.

دیوار ها هم عاشق میشوند،
یادگاری ننویسید
اگر قصد برگشتن ندارید . . .

.

نشسته ایم و داریم با هم نقطه بازی میکنیم…!
خودم و دلم را میگویم…!
زبان نفهم،نمیفهمد قواعد بازی را…!
تمام خانه ها را با اسم تو پر میکند…!

.

ازبس تو رو میخوام انقدر دوست دارم که یه لحظه دل تنگیت رو طاقت نمیارم

.

خوشحالم که هنوز معمای سبز رودخانه از دور برایم حل نشده است!
آری
از شوق به هوا میپرم و خوب میدانم سالهاست که مرده ام
استاد حسین پناهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.