چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی سری7

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

سکوت و خلوت بغض شبانه / چه دلگیر است بی تو حجم خانه
تو رفتی و دلی دارم که هر دم / برای گریه می گیرد بهانه

.

می دانـــم داشتنـت آرزوی محالیست …
امـــا به دوست داشتنـت که می توانـم افتخــار کنـــم …!

.

من خوبـــــــم..!عاشق نیستم..فقط گااهـــی حرف تو که میشه دلم تنگــــ میشه..این که عــــشق نیست…هســــــــت…؟؟

.

حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم…اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم…

.

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش شاید دیگر هیچکس رو مثل اون دوست نداشته باشی .

.

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

تا حالا فکرش رو کردی آرامش یعنی چی؟
آرامش یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی که توی سینه کسی که دوستش داری،یه خونه گرم داری

.

ناشناسی بی کس، نیمه شب هم حتی!
اگر از کوچه ی تنهایی قلبم گذرد،
عطر بدرود و درودش سالی،
در دلم خواهد ماند….
تو که دیریست در این کوچه اقامت داری…

.

وقتی سکوت مرا درک نمیکنی چطور حرفای مرا درک خواهی کرد؟!

.

کلاغ جان …قصه من به سر رسید …سوار شو …تو را هم تا خانه‌ات می رسانم

.

  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<<  

 

 

آنجا نشسته ای و
لبخند می زنی اما
دستی تکان نمی دهی
ای کاش آن “قاب ” قاب ِ پنجره بود …!

.

داور قلبم نه سوت دارد
نه کارت قرمز…
راحت باش…
تا دلت می خواهد خطا کن.
سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم …..

.

بالبى خاموش صدایت میکنم گرچه دورى از برم از صمیم قلب دعایت میکنم

.

آرام گفت دلتنگتم چیزی نگفتم،تکرارکردمن نازکردم، بلندترگفت من سکوت کردم، خیال می کردم همیشه هست.امارفت، من ماندم واین غرور لعنتی…

.

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست . .

.

سخت است میدانی…این همه دل در دنیا هست که هیچکدام برایم تنگ نمیشود ….

.

دوری اگه هزارتا عیب داره بجاش یه خوبی داره میفهمی یه نفر چقدر دوستت داره…فهمیدی چقدر دوستت دارم؟؟؟؟

.

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد…

.

سلام…
خداحافظ…
چیزه تازه اگر یافتید
بر این دو اضافه کنید
تا بل باز شود این در گمشده بر دیوار

.

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد …

.

از بی حواسی سرکلاس استاد گوشهایم را برید خوشحال شدم امروز پشت گوشهایم را دیدم پس حتما تو را هم خواهم دید………….

.

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده
پیش خودت میگفتی:
وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده

.

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

چشمای من آهن انجیر شدن !
حلقه ای از حلقه ی زنجیر شدن !
عمو زنجیر باف زنجیر تو بنازم
چشم من و انجیر تو بنازم…

.

دوباره دلتنگت شدم با اینکه تازه دیدمت / قرارمون امشب تو خواب، یادت نره می بینمت

.

اینجاتاپیراهنت راسیاه نبینند
باورنمیکنند
چیزی ازدست داده باشی

.

گاهی حتی جرات نمیکنم پشت سرم رانگاه کنم
که ببینم جام خالیه یانه

.

بی رخ دوست مرا عشرت ایام کجاست؟؟؟؟؟؟ تا دلارام نباشد دل آرام کجاست؟؟؟

.

رفتن را آموختی از این پس ماندن را بیاموز ،کنار بگذار خاطرات گذشت ، احساس به تو هم دیگر بازنگشت

.

نوای عاشقی از نگاهت پیداست،بی تو بودن آغاز غریبی هاست- آسوده باش که در دل جای عاشقانه هاست

.

تو که تنها نمونی، منه تنهارو دعا کن
خاطراتمو نگه دار ،اما دستامو رها کن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.