چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه جدید سری6


اس ام اس عاشقانه

.

عاشقی را شرط اول ناله و فریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست

.

تو در من آن تب گرمی که ابم میکند کم کم/ نگاهت نیز چون مستی خرابم میکند کم کم

.

دنیای این روزهای من قد تن پوشم شده/ اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

.

اگه خیلی کم سراغتو میگیرم منو ببخشید آخه بلیط سرزمین فرشته ها گرون شده!

.

من عاشق نیستم فقط ؛
گاهی حرف تو که می شود
دلم در سینه تنگ می شود
چنگ می زند
سنگ می شود…

.

اس ام اس عاشقانه

.

باز,بازم امشب گریه کردن
باز,بازم امشب لب مرگ
پای خود را پس کشیدم
مردم از بس که نه شنیدم
توی این شهر مه آلود
اگه حتا ۱ نفر بود
همونم دسته منو خوند و زدو جونمو سوزوند

.

چشمانت را ورق بزن شاید در گوشه ای از ان مرا به یادگار کشیده باشی


  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<<   

 

.

یک یاس سفید
در رنگ امید
با هر چه وفاست
از سوی خدا
تقدیم تو باد…

.

تموم سال من بی تو پر از سوز زمستونه،صدای خنده رو هیچکس نمیشنوه از این خونه..

.

ای آنکه همیشه آرزویت دارم ، دائم هوس دیدن رویت دارم ، نه طاقت دوری رویت دارم نه قدرت آمدن به سویت دارم ، ولی هرجا باشم ، ؛دوستت دارم

.

دیگر نمیگویم…
حرفهای ما هنوز ناتمام…تا نگاه میکنی…وقت رفتن است!
بلکه میگویم…
حرفهای ما تمام…شد!
تا به سمتت برگشتم که عاشقی کنم…
بی بهونه رفتی…

.

اس ام اس عاشقانه

.

دلم یک بغل واژه ی سرد جدایی میخواهد…
این روزهای تابستانی…
آفتاب نبودنت آزارم میدهد……..!
یا بیا…و بهارم باش…
یا برای همیشه برو تا پاییز شوم…
نگذار بین بهار و پاییز…بسوزم!

.

به درد هم اگر خوردیم قشنگ است
یه شانه یار هم بودیم قشنگ است
در این دنیا که پایانش به مرگ است
برای هم اگر مردیم قشنگ است.

.

خواهم ای عشق که میخانه ی دلها باشم
بی تو یک لحظه نباشد که به دنیا باشم
بعد از این رحم نکن بر دل دیوانه ی من
بفرست آنچه غمت هست به غمخانه ی من…

.

میگن قیمت زمین تو قلب شما خیلی گرونه!”ما که فقیریم میشه تو خاطر شما چادر بزنیم؟

.

“دوستت دارم”
شاهدیم ندارم
جز
کوچه پس کوچه های خلوت
دلم!

.

عشق با روح شقایق زیباست/عشق با حسرت عاشق زیباست/
عشق با نبض دقایق زیباست/عشق با زهر شقایق زیباست

.

نون و پنیر و چایی قصه اشنایی/ الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی
روی گل های نرگس با یک مداد قرمز/ هزار دفعه نوشتم زندگی بی تو هرگز

.

اس ام اس عاشقانه

.

کلاس عشق ما دفتر ندارد / شراب عاشقی ساغر ندارد / بدو گفتم که مجنون تو هستم / هنوز آن بی وفا باور ندارد

.

تا حالا به عروسک ها خوب نگاه کردی؟
همشون میخندن،اما وقتی خوب تو چشاشون نگاه میکنی می بینی هیچی توشون نیست حتی”دل”،چون همیشه باهاشون بازی کردن… و فقط به خاطر تو میخنده

.

خدا از بهترینها فقط یدونه خلق کرده..دقت کردی که چقدر تنهایی؟

.

زهمه دست کشیدم که تو باشی همه ام/با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد.

.

در جهان هرگز مشو مدیون احساس کسی
تا نباشد رایگان مهرت گروگان کسی
شیشه خود را مزن بر سنگ هر ناقابلی
صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی.

.

مهربانیت را مرزی نیست”ای مهربان یقین دارم قبل از آفرینش قلبت را بوسیده!

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdi جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 21:41 http://jok2jok2014.blogsky.com

اگه باتبادل لینک موافقی منو به اسم سایت جک لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم.

موافقم
لینک شدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.