چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه و زیبا وجدید سری5


اس ام اس عاشقانه جدید

.

تو دنیایی که جای آرزوهاست/ کسی جز تو منو عاشق نمی خواست
بیا تا تکیه گاه من تو باشی/ دلم مثل خودت تنهای تنهاست

.

یک اتمسفر محبت با تمام لایه های دوست داشتن، تقدیم به تو که اورست معرفتی !

.

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم

.

کاش انسان مثل شمع فقط یک شب زندکی میکرد…
اما در کنار پروانه اش…!

.

ﻣﻦ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻥ ﺭﺍﺿﯿﻢ ﭘﯿﺸﻢ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﺪ ﺍﺟﻞ
ﺑﺨﺖ ﺑﺪﺑﯿﻦ ﮐﺰ ﺍﺟﻞ ﻫﻢ ﻧﺎﺯ ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺸﯿﺪ

.


  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<<  

اس ام اس عاشقانه جدید

.

میلیونها و میلیاردها آدم هستن که میتونن بی تو زندگی کنن. آخه من بدبخت چرا نمیتونم بدون تو زنده باشم ؟

.

ندیدنت را دارم با ساعت شنى اندازه مى گیرم ؛
یک صحرا گذشت….

.

بنام قایقی که باامواج می جنگدتابه انتهای قلبم برسد، ازدوربرایت دسته گلی میفرستم که نامش هست (سلام)بویش عطردوستی وپیغامش غم دوری.

.

بچه که بودم تا۱۰میشمردم
فکر می کردم آخرهمه چیزتادهه ولی الان نمی دونم آخر دوست داشتن تا چنده،میخوام بگم دوستت دارم قد ۱۰تای بچگیام…

.

من تورا
هنوز
مثل غروبهای پنجشنبه!
مثل تمام شدن مشق شبم
دوست دارم!

.

جالب است
نه من خسته می شوم از دویدن به دنبالت
و نه تو که فرار می کنی از دست من . . .

.

لعنتی….. !!!
روزهایی که به تو نیازدارم …
مصادف شده با
روزهایی که ازمن دوری….

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

حالا که قرار است
از تو بگذرم
بگذارکفشهایم را دربیاورم
هنوز برایم مقدسی

.

من نمیخواهم به جز تو به کسی…
اصلا گیرم که بخواهم کو دل که بخواهم بسپارم به کسی؟

.

من عاشقانه دوستش دارم
و او عاقلانه طردم می کند
منطق او، حتی از حماقت من هم احمقانه تر است!

.

اگر امروز روز جهانى حرفاى نگفته بود، بدون تعارف چی بهم میگفتى؟

.

در اتاق کوچکم پا می نهد بعد من با یاد من بیگانه ای در بر ایینه میماند به جای تار مویی نقش دستی شانه ای

.

اسمان به اسمان.کوچه به کوچه.رویا به رویا. هر جایی که مینگرم با منی اما…دلم برایت تنگ میشود

.

بی شک جهان را به عشق کسی افریده اند چون من که افریده ام از عشق جهانی برای تو…

.

لبهای من پیشانی تو سجده میکنم عشقت را که قلب پاکت شایسته ی پرستش است…

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

روزی که حواست پرت شد و ناگهان…مرا به اسم کوچکم صدا زدی…چقدر خوشبخت بودم

.

این اخرین بارم بود
دیگه احساسموبرای کسی عریان نمیکنم
صداقت یعنی حماقت

.

بى بهانه درخاطرم هستى شاید معناى دوست داشتن همین است.

.

در خلوت دلم ، در همنشینی با غمها ببین که چگونه میریزد اشک از این چشمها
این چشمهای خیس ، همان چشمهاییست که تو خیره به آن بودی در لحظه دیدار
میفهمی معنای دلتنگ شدن را ، میفهمی معنی انتظار را؟

.

بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب / بیمار خنده های توام؛ بیشتر بخند

.

عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !

.

میشه نبود…
میشه ندید….
اما نمیشه حس نکرد…درد نکشید…

.

باز حس از تو نوشتن سراغم آمد،باز چشمان شب مانند تو به یادم آمد،باز در این کوچه باغ زندگی ،دلتنگی تو سراغم آمد. . .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.