چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه سری3


اس ام اس عاشقانه

.

لاکپشتا هم عاشق میشن.اما درد دوریشون کمتره،چون عشقشون آروم ترکشون میکنه!!

.

مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد،جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم،ندانسته آلوده شدم،نشناخته وابسته شدم و نخواسته رانده شدم

.

خانه ای ساختم روی آب،به وسعت خیال،رسوم عشق را به جا آوردم وهمچنان به انتظارت نشستم

.

قصه ی عکسانت در آغوش من شاید تکراریست،قصه ی چشمان من که اشکهایش پنهانیست،همه از این دل حکایت میکند که هر نگاهش رسواییست

.

دو رکعت گریه برای خـــاطـره هـــایم
یکــ قنـــوت ســکوت برای یـــادت
دو سجــــده بی قـــراری برای عشق بربــــاد رفتــه
یک تشـهد برای مرگ دلم …


  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<<

  



.

اس ام اس عاشقانه

.

عشق آرامش دلهاست اگربگذارند
زندگی باتوچه زیباست اگربگذارند
ای نگاه توپرستوی پیام آورعشق
چشم توچشمه رویاست اگربگذارند

.

دِلــهُــره هــایَــت را بــه بــاد بــده
ایـنــجــا دلــیــســت
کــه بَــرای آرامِــشَــت دســتــی بــه آسِـمـان دارد.

.

بعد از گرفتن دست هایت، تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه
سرایت کند !!!

.

طب مدرن…
طب سنتی…
طب سوزنی…
همه را امتحان کرده ام…
درد بی درمان است درد دوریت…!!

.

برای شنیدن صدای که دوستش میداری همین لحظه هم بسیار دیر است افسوس خواهی خورد زمانی را که آن سوی سیم ها کسی بی احساس میگوید برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد!

.

خوبی را ارزومیکنم برای آنهایی که یادنگرفتن بدباشند. . .مثل تو…

.

صلیب نشانه قبراست پس تو صلیبى به گردنت بیاویز تاسینه توقبرمن باشد

.

اس ام اس عاشقانه

.

میخوامت به اندازه چراغ قرمزی که بدون عربده کشی خیابون رو میبنده..

.

خوبیهاست که باعث میشه آدمادلتنگ بشن،به خاطرهمه خوبیات یه عالمه دلتنگتم

.

دلتنگ؛یعنى روبروى دریا ایستاده باشى و خاطرات یک خیابان خفه ات کند

.

قلب من خانه ایست شاید وسیع و ارزشمند،
مالک قلبم باش ، عادت ندارم به اجاره اش بدهم

.

من همین یک دانه دل دارم بفرما بشکنش / کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش
تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای / هرچه بادا باد ، این هم دل ، بفرما بشکنش

.

فکرنکن مسافری ومن فقط راه عبورم تکیه کن به من عزیزم من همون سنگ صبورم

.

عشقی که با اشک های چشم شست و شو شود همیشه ماندگار و زیبا خواهد ماند . . .

.

اس ام اس عاشقانه

.

دست من کوتاه از دیدار توست قلب من اما همیشه یاد توست بهترینم هر کجا هستی بدان هر کجا باشم دلم در یاد توست.

.

خرابه های دلم از تمام خانه های دنیاقشنگتراست چون یاد تو در ان ساکن است.

.

صبر …
واژه ای آشناست، انگار یک عمر است که صبر میکنم
،تا روزی گرمای دستانت را حس کنم
صبر میکنم…

.

دگر درد دلم درمان ندارد / مسیر عاشقی پایان ندارد
مرا در چشم خود آواره کردی / نگاهت دور برگردان ندارد

.

برمستی من حد سزاوار زدند/ با شک و یقین تهمت بسیار زدند
حلاج شدم ولی به کفرم سوگند/ دلتنگ تو بودم که مرا دار زدند

.

دلبرا هر طرفی در طلبت رو کردم/ هر چه گل بود به عشق رخ تو بو کردم
آفتابا به سر عاشق دل خسته بتاب/ تا نگویند که بیهوده هیاهو کردم

.

دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانست / تو را می خواهم و اینها بهانست

.

پیوسته دلم دم به هوای تو زند / جان در تن من نفس برای تو زند
گر بر سر خاک من گیاهی روید / هر برگی از آن بوی وفای تو زند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.