چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه و زیبا وجدید سری2

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

دلبسته به سکه های قلک بودیم! دنبال بهانه های کوچک بودیم! رویای بزرگتر شدن خوب نبود، ای کاش تمام عمر کودک بودیم!

.

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی
مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی

.

متولد که میشوی در گوشت اذان میخوانند،وقتی میمیری برایت نماز میخوانند،چه زندگی کوتاهی فاصله یک اذان با یک نماز..

.

اسبها درشکه را کشیدند ولی انعام را درشکه چی گرفته است، به چشمان اسب چشم بند وبه دهانش پوزه بند، تا نبیند و حرف نزند چه آشناست قصه درشکچی واسبهایش!

.

صحبت تو که میشود،هرکاری میتوانم میکنم تا باران چشمانم سرازیر نشوند. . .
ولی افسوس. . .

.



  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<<

 

 

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

بود و نبود بهار، چیزی از زیبائی گلهای قالی کم نمی کند.

.

صداى خنده هاى خدارامیشنوى؟ دعایت راشنیده و به آنچه محال میپندارى ،میخندد .

.

عشق:
یعنی هزار دلیل برای رفتن داری
اما بدنبال یه بهونه ای تا بمونی

.

بعضی ها، بهتر است درحد یک آرزو بمانند! برآورده شدنشان، به بهای شکستن دلت تمام میشود!!!

.

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هر چقدر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

.

عطرهای خوب ، شیشه خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد
درست مثل جای خالی تو . . .

.

برات یه گل فرستادم برگشت پیشم.بهش گفتم چرابرگشتی؟گفت:آخه اونی که دیدم اینقدرگل بودکه خجالت کشیدم بگم منم گلم.

.

هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته ای که هزار بار لبخند شما را تکرار می کند

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

زندگی حکمت اوست چند برگی راتو ورق بزن باقی با قسمت

.

مرابسپاردریادت به وقت ریزش باران, نگاهت گربه آن بالاست ودرحال دعا هستی,خداآنجاست,دعایم کن, دعایم کن,که من محتاج محتاجم.

.

گفتمش نقاش را طرحی بزن از زندگی ناگهان عکس حبابی بر لب دریا کشید

.

آرزو دارم بهاران مال تو،شاخه های یاس خندان مال تو،آن خداوندی که دنیا را آفرید،تا ابد همراه و پشتیبان تو
.

باز یا بسته جه فرقی میکند…
پنجره
زخم همیشگی دیوار است…

.

از خدا میخوام تو زندگیت فقط یه بار تو دو راهی بمونی اونم تو بین الحرمین که ندونی جلو حسین زانو بزنی یا عباس..

.

کودکی که می د اند گریه های مادرش
ودستهای پینه بسته پدرش و حتی گرسنگیش همه از بی پولیست،..
چگونه در مدرسه بنویسد:
علم بهتر از ثروت است؟……………

.

معلم گفت:فعل را صرف کن
گفتم:رفتم.رفتی.رفت.سکوتی کلاس را فرا گرفت
بغض گلویم را فشرد
بغضم راشکستم و گفتم:دلم را شکست و رفت.غرورم را لح کردو رفت.عشقم را بی رحمانه رهاکرد و رفت.او برای همیشه رفت
رفت و رفت و…

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

ما چه دیر میفهمیم زندگی همان روزهایست که ارزوی زودتر سپری شدنشان را داشتیم

.

زمین
خمیازه ای بکش به زیر پای من…
فقط همین…

.

کاش می دانستی و می فهمیدی که برای داشتنت……. دلی را به دریا زدم
که از آب واهــــــــمه داشت

.

حماقت محض است وقتى به یادکسى باشى که دلش با تو نباشد

.

اینجانشسته ام
شعرمیبافم,
باغچه ازگل میگوید ومن ازخارنگاه تو…

.

عشق
وحشی ترازآن است که پنهان بماند…

.

نه کسی منتظر است… نه کسی چشم به راه… نه خیال گذر از کوچه ما دارد ماه… بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی است؟ وقتی از عشق سهمی نبری غیر از آه…

.

تو زندگی بعضی چیزا بزرگ و بعضی چیزا کوچیک بعضی چیزا ساده بعضی چیزا مهم هستن:بزرگ مثل عشق کوچیک مث غم ساده مثل من مهم مثل تو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.