چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس عاشقانه سری1



اس ام اس عاشقانه

.

دل به ضریحی بستم که روح مقدسی در خود نداشت.
میخواهم بازش کنم.
اما گفته تا حاجت نیابی دخیلت باز شدنی نیست.

.

چه شتابیست به راه؟ شاید آن نقطه ی نورانی دشت،چشم گرگان بیابان باشد!!

.

هرچقــــــــدر دور باشیـــــم باز به هم نزدیکیــــــم!
بــالا را نگــــاه کن! هـــر دو زیر یکـ آسمانیــــــــم…

.

قشنگی فاصله هادراین است که گاهی بیادمان میاندازدکسی هست تادلتنگش شویم.




بی چشم میتوان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز …
همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من .



  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<<

  



.

اس ام اس عاشقانه

.

دلمان کوچک است ولی آنقدرجادارد که برای هرعزیزی که دوستش داریم نیمکتی بگذاریم برای همیشه…

.

بی تو برگی زردم
دریای از دردم
هیچ وقت اروم نمیشم
دنبالت میگردم

.

یه سمبوسه برات دارم دوتا حرف اولش برای دشمنات باقی حرف هاش واسه خودت

.

این روزهاازکنارمن که میگذری احتیاط کن هزاران کارگردرمن مشغول کارند,
روحیه ام دردست تعمیراست…

.

اینجام…
دیگه دارم میپوسم…
تنهام…
نگو نداری دوسم…

.

دیگه توی این دنیا از هیشکی انتظار ندارم…
شاید خودمم یه روز خودمو تنها بزارم….

.

تو همان شقایق معروف شعر سهرابی..
تا تو هستی زندگی باید کرد.

.

اس ام اس عاشقانه

.

خودنویس محبتم را از سیاهی شب پر میکنم و بر سپیدی صبح مینویسم بیادتم..

.

اگر میدانستم که انسانهارا به خاک میسپارند خاک میشدم تا تو را به من بسپارند.

.

شبى دنبال معنایى براى دوست مى گشتم،توبالاترزهرمعناومن بیهوده مى گشتم.

.

میگن شبافرشته هاازآرزوى آدماقصه میگن واسه خدا,خداکنه همین شباگفته بشه قصه تو پیش خدا.به آرزوهات برسى

.

نیمه ی گمشده من بی بهونه مال من باش.من بیادتو میمونم توفقط عزیزمن باش.

.

غزال خوش غزل تویى ،شیرین تراز عسل تویی،بین تمام آدما،نگین بی بدل تویی .

.

تو
به افتادن من درخیابان خندیدی
ومن همه حواسم
به چشمان مردم شهر بود
که عاشق خنده ات نشوند!!

.

تـــو برمی گردی و زندگی را از جایی که پاره شده دوباره به هم می دوزیم
در صندوقِ خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هستـــــــــ

.

پلکهای مرطوب مرا باور کن
این باران نیست که میبارد
صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون می ریزند

.

اس ام اس عاشقانه

.

ببین با من چه کرده ای؟
حالا که گرفتار تو ام(!)
نمیدانم کدامین راه مرا بسوی تو میکشاند…
در این جاده بی کسی که هرکسی مرا منع میکنداز سفر
من خدایی دارم که
قدم به قدم با من گام بر میدارد

.

میترسم………………….
میترسم از صدایی که ….
میترسم از نگاهی که…..
میترسم از بی گناهی….
میترسم شاید اشتباهی

.

ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﻦ “ﺗﻮ” ﮐﺮﺩﻡ. ﻭﮔﺮﻧﻪ “ﺍﻭ” ﻫﻢ ﺯﯾﺎﺩﺕ ﺑﻮﺩ. ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ “ﺷﻤﺎ ﺷﻤﺎ” ﻧﮑﻦ

.

لحظه ها می میرند…
لحظه ها بوی فراموشی خاطره را میگیرند…..
پس تو کی میایی؟؟ …….

.

گل عشق تو هستم شبنمم باش/ دلم دنیای زخمه مرهمم باش
ز درد بی کسی قلبم شکسته/ تو شهر بی کسی ها همدمم باش

.

اگه تو بخوای میتونی با دلم کاری کنی که از کنارت برم
اگرم بخوای میتونی با نگات به من بگی که دل توام منو میخواد
بگو تو همونی که پیشم میمونی
هیچکی مثله من نمیاد که تو رو واسه خودت بخواد

.

اگه بدونی که من چقدر عاشقتم
میدونی که احساسه من به تو خاصه
دیوونتم داشتنه تو با تو بودن واسه من شانسه
عاشقتم

.

تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست,چون اون فقط وسوست میکنه اونیکه داری از دست بدی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.