چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

اس ام اس سرکاری و خنده دار 1

اس ام اس سرکاری و خنده دار

.

عزیزم، خوشگلم، دلبرم، یه روز میام می برمت، می برمت یه جای دور، که دست هیشکی بهت نرسه. قربونت ، عزراییل

.

نگاه اولت برمن اثر کرد، نگاه دومت دیوانه ام کرد ، نگاه سومت عاشق ترم کرد ، اَه گندشو در آوردی نگاه آخرت دیگه هیز بازی بود

.

به سراغ من اگر می ایی…! نیا!… اعصاب ندارم… تو هم گیر میدی… میزنم شل و پلت می کنم…! بعد میگی طرف اخلاق نداره

.

سعی کنین خودتون باشین و اگه اینی که الان هستین خودتونه ، سعی کنین خودتون نباشین !

.

نگاهم با نگاهت کرد برخورد
خدامرگت بده حالم به هم خورد

.

اس ام اس سرکاری و خنده دار

.

سلام عزیزم جمعه عقدمه خوشحال میشم بیای
(طرح حسود سازیه دوستان ترشیده)

.

دختر به دوست پسرش:
نظرت راجع به عشقمون چیه؟
پسر: سعی کن ستاره هارو بشماری
دختر: وااااای یعنی بی نهایته
پسر: نه لعنتی ، تلف کردن وقته!!

.

نمیدونی تو نبودت چی کشیدم !!
.
.
.
دو سیب آلبالو ,پرتغال , هلو نعنا…

.

قامتت چون سرو،
چشمانت چون آهو،
گیسوانت چون آبشاران،
ابروانت چون کمند،
خلاصه هیچ چیت به آدمی زاد نرفته!

.

با احساساتم بازی نکن….
.
.
.
خــــــــُ لامـــــصـــّـــب می بازی حرصت در می یاد…

.

لعنت به اون پشه ای که همه جارو ول میکنه
مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی میکشه دور میزنه میاد بیرون
اینا از بن لادنم وحشی ترن !

.

مشترک گرامی : به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم

.


  >>|| لطفا برای مشاهده ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید ||<<


  


اس ام اس سرکاری و خنده دار

.

یه عدد تو ذهنت بیار ضرب در۲کن به علاوه سنت کن ۸ تا ازش کم کن.نتیجش رو بیخیال حالت چطوره؟

.

سعی کن همیشه تو زندگیت امیدوار باشی
هیچ وقت حسرت چیزایی رو که نداری نخور
مثل تیپ، قیافه، مرام …
حالا مگه من اینارو دارم کجا رو گرفتم؟

.

من باتو صادق بودم اما تو با من اصغر بودی
خخخخخخخخخخخخخ

.

پنج حقیقت زندگی..
۱- با زبونت نمیتونی همه دندوناتولمس کنی
۲ -اینقدرنفهمی که الان داری این کارو میکنی
۳- الان نیشت بازه
۴- اونقدرخری که به خری خودت داری میخندی
۵- فکر اینی که اینوواسه احمق ترازخودت بفرستی.»

.

دوسـتـای واقـعـی پشت سر هم حـرف نـمیـزنـن
جمع میشن با هـم پشت سر بـقیـه حرف میـزنن !!
(از کتاب اصول زن بودن – جلد ۸ – پـاورقی صفحه ۲۰۱۳ )

.

اون روز ها یادش بخیر،
دوتا دستامو میگرفتی و توی خیابونا با هم میچرخیدیم،
تمام عشقت من بودم…
قربانت فرقون

.

اس ام اس سرکاری و خنده دار

.

ﻣﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻓﺎﺑﺮﯾﮑﯿﺎ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﻫﺎﯾﯽ ﺍزﺩﻣﺎﻏﻤﻮﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽﻫﺎ ﺑﺎ ﮔﻮﺵ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽﻧﺪﺍﺭﯾﺪ:((((

.

اگر مایلید با یک حیف نون ازدواج کنید
به نکات زیر توجه کنید.

.

.

خاک بر سرت مگه مایلی؟

.

هر کسی بهت نگاه کرد عاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

.

بعضـــی ها شبــــا با موهای عشقشون بازی میــــکنن تا خوابشـــون ببـــره…
بعضـــی ها هـــم مث من با موهای دماغشون … یک حالی میده

.

اسمت را روی غنچه نوشتم،باز شد.
رو درخت نوشتم،میوه داد.
تو صحرا نوشتم،لاله زار شد.
آخه این اسمه یا کود شیمیایی؟

.

هی نیش می‌زنند و عسل هم نمی‌دهند/زنبورهای کارگر از چین بیاوریم؟
خواننده‌ها چه قدر زمخت‌اند و بدصدا/من هم موافقم قمر از چین بیاوریم
حالا که خوشگلان همه رقاص گشته‌اند/پس واجب‌ است شافنر از چین بیاوریم
خشکیده است، پس بدهیمش به روسیه/دریای خوشگل خزر از چین بیاوریم
ادامه دارد……………………

.

تا آن که جمعیت دو برابر شود سریع/باید که دختر و پسر از چین بیاوریم
حالا که نیست کار بُزان پای کوفتن/ما می‌رویم گاو نر از چین بیاوریم
یک روز اگر که مردم ایران غنی شوند/باید گدا و در به در از چین بیاوریم
گویند سر عشق مگویید و مشنوید/ما می‌رویم لال و کر از چین بیاوریم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.