چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

گزارش سایت IOC از سیامند رحمان

کد خبر : 1079031    زمان ارسال : شنبه 1393/01/23 14:36



سایت کمیته بین المللی پارالمپیک نوشت: سیامند رحمان ثابت کرد که قویترین پارالمپیکی است.


سایت کمیته بین المللی پارالمپیک با اختصاص خبر نخست خود به قهرمانی و رکورد شکنی در دسته فوق سنگین وزنه برداری معلولین جهان توسط سیامند رحمان، نوشت:

سیامند رحمان از ایران در روز فینال مسابقات جهانی وزنه برداری، رکورد جهانی دسته فوق سنگین را در 3 مرحله تغییر داد تا بار دیگر نام خود را به عنوان قویترین ورزشکار پارالمپیکی ثبت نماید.

تابلوی اعلام نتایج در دسته 107+ منتظر ورود وزنه برداران مدعی بود، مسابقه نهایی در روز هفتم مسابقات، همانند پارالمپیک لندن 2012 شاهد رقابت پا به پای رحمان با هم تیمی خود و دارنده رکورد جهانی منصور پور میرزایی بود.

در دور نخست و با بالا بردن وزنه 275 کیلوگرمی (یک کیلوگرم پائینتر از رکورد جهانی) رحمان جای هیچ گونه شکی را برای قهرمانی خود باقی نگذاشت. این در حالی بود که پورمیرزایی تنها توانست وزنه 255 کیلوگرمی را بالا ببرد.

در مرحله دوم پورمیرزایی وزنه 265 کیلوگرمی را بالا برد. البته رحمان نیز با بالا بردن وزنه 281 کیلوگرمی نام خود را در کتاب ثبت رکوردها ثبت نمود. در راند سوم این سوال برای همگان پیش آمده بود که سیامند قصد زدن چه وزنه ای را دارد، به خصوص زمانی که پورمیرزایی نتوانست وزنه 275 کیلوگرمی را بالای سر برد.

با تشویقی که برای رحمان از سوی تماشاگران انجام می شد، رحمان بار دیگر روی صحنه حاضر شد و برای اولین بار وزنه 285 کیلوگرمی را بالا برد. وی برای آنکه رکوردش همچنان بی رقیب بماند، دقایقی بعد برای بار چهارم بر روی میز حاضر شد و این بار وزنه 285.5 کیلوگرمی را بالا برد؛ 9 کیلو و 500 گرم کیلوگرم بیش از رکوردی که برای اولین بار در آن روز ثبت کرده بود.

مدال برنز به ورزشکاری از عراق با وزنه 240 کیلوگرمی رسید.

منبع:varzesh3.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.