چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

استراماچیونی: یوونتوس شایسته قهرمانی است

کد خبر : 1078759    زمان ارسال : پنج شنبه 1393/01/21 01:12



آندرا استراماچیونی سرمربی سابق اینتر معقتد است که یوونتوس سزاوار قهرمانی در این فصل سری آ می باشد.


 یوونتوس 8 امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف دارد و استراماچیونی معتقد است که شاگردان آنتونیو کونته شایسته قهرمانی هستند.

وی گفت: " یوونتوس تیمی است که از هر چیزی برای برنده شدن استفاده می کند و آنها یک مربی ای دارند که می داند چگونه از نقطه ضعف حریفان بهره ببرد. من یک مرد اهل رم هستم اما اعتراف می کنم که یوونتوس قهرمان خواهد شد و شایسته این عنوان نیز است."

استراما در مورد ناپولی و رم نیز گفت: " بنیتس پیش از این در ایتالیا کار کرده است و با برخی مشکلات نیز رو به رو شده است و من فکر می کنم تجربه گذشته به او کمک زیادی کرده است. او کارهای مثبتی را برای ناپولی در این فصل انجام داده است."

"من فکر می کنم رم و ناپولی از پایگاه قدرتمند هواداران خود بهره مند هستند و هیچ تیم ایتالیایی دیگر چنین حمایتی را ندارد. فکر می کنم خیلی زود آنها عناوین قهرمانی را به جنوب ایتالیا بیاورند."


منبع:varzesh3.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.