چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

چند دقیقه وقت داری!

سرگرمی وتفریحی-پیامک اس ام اس-داستان کوتاه-فال روزانه-اپدیت نودوسریال نود32-عکس داغ-لباس عروس -لباس مجلسی-لباس زنانه دخترانه -مدل های جدید مانتو-

گزارش تمرین استقلال


کد خبر: ۳۹۱۱۲۶
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵-07 April 2014
هواداران استقلال به سرمربی تیم خود لقب بامعرفت دادند.

تمرین استقلال یک روز پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان ساعت 17 امروز در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

به نقل از تسنیم، مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، سیاوش اکبرپور، مهدی نظری و کبه غایب بودند.
  
* بازیکنان استقلال با چهره شاد به دلیل پیروزی مقابل فولاد در تمرین حاضر شده بودند و با همدیگر شوخی می‌کردند. فضای تمرین آبی‌پوشان شاداب بود.

* آندرانیک تیموریان که روز گذشته مقابل فولاد با کارت قرمز مواجه و در دیدار هفته آخر مقابل تراکتورسازی را از دست داد دقایقی با امیر قلعه‌نویی و دکتر امین نوروزی صحبت کرد. یکی از هواداران استقلال با دیدن آندو به این بازیکن گفت: دوست داریم روز جمعه جام را بالای سر ببری که آندو گفت: من به خاطر کارت قرمز در بازی حضور ندارم. آن هوادار نیز به هافبک استقلال گفت که برای گرفتن جام که حضور داری.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال با لباس شخصی در تمرین حاضر و هنگام ورود به زمین شماره 2 آزادی با تشویق هواداران استقلال روبرو شد و یک هوادار نیز به او دسته گلی هدیه کرد. آن هوادار بابت پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان از سرمربی آبی‌پوشان تشکر کرد. 

* ایمان مبعلی که پس از بازی مقابل الجزیره امارات در امارات مانده بود تا به کارهای شخصی‌اش برسد امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

* همه بازیکنان با لباس سفید در تمرین حضور داشتند اما ساموئل هافبک ترینیداد و توباگویی استقلال با لباس آبی‌ تمرین کرد. 

* بازیکنانی که مقابل فولاد از ابتدا بازی کرده بودند به تمرین ریکاوری و تنیس فوتبال پرداختند اما سایر بازیکنان زیر نظر ایمان عالمی و ستار همدانی کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

* آرش برهانی که روز گذشته تک گل استقلال را مقابل فولاد به ثمر رسانده بود با 15 دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد و بدون اینکه امیر قلعه‌نویی متوجه تاخیر او شود پنهانی به سایر بازیکنان اضافه شد! البته کار مهاجم استقلال بیشتر جنبه شوخی داشت. 

* چند دقیقه از تمرین نگذشته بود که حدود 20 هوادار استقلال به تشویق امیر قلعه‌نویی با شعار "امیر با معرفت" و "یه امیرخان داریم، حالاحالا قهرمانیم" پرداختند. آنها همچنین بازیکنان استقلال را باغیرت خطاب کردند و شعار "بازیکن با غیرت همینه همینه" سر دادند.

* امیرحسین صادقی مدافع استقلال پس از صحبتی کوتاه با امیر قلعه‌نویی با دستور دکتر نوروزی به کارهای کششی پرداخت و زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد. 

* محمد قاضی، احمد جمشیدیان و پژمان نوری در یک طرف و آندرانیک تیموریان، آرش برهانی و حسین امانتی یکی از تدارکات‌های استقلال در سوی دیگر با هم تنیس فوتبال بازی کردند. کری آنها نگاه هواداران استقلال را به خود جلب کرده بود و هر گروه تلاش می‌کرد به هیچ عنوان بازنده نباشد. 

* محمد قاضی قصد داشت فرزند پژمان نوری را داخل کلمن آب قرار دهد اما از این کار منصرف شد. 

* منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی مانند همیشه در تمرینات امروز حضور داشتند.

* هنگامی که پورحیدری آرش برهانی را دید به خاطر گلی که به فولاد زده بود پیشانی مهاجم استقلال را بوسید.

* امیر قلعه‌نویی به دلیل دندان درد زودتر تمرین را ترک کرد.

* تمرین فردای استقلال تعطیل است.
منبع:tabnak.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.